Style Tube by Lakatos Márk

Style Tube by Lakatos Márk

A csatorna 2014. november 28-án indult. Fő célkitűzése a minőségi tartalom elöállítása. Heti többszöri frissítés, erős női célcsoport, kereskedelmileg fontos, vásárlóerővel bíró 18-34 éves, elsősorban nők csatornája.

Jellemzők

  • Niche csatorna, magas affinitás női, 18-34 éves korcsoporton, televíziós minőségű tartalmakkal, heti többszöri frissítéssel
  • Színes tartalom. Állandó rovatok: Lélekbobon, HAUL videók, Márk főz, Gyerekköztársaság
  • Lakatos Márk Group média ökoszisztéma: cross-channel tartalomfejlesztés, hirdetői megoldások és közönségterelés
  • Közel 100 000 megtekintés, több mint negyedmillió megnézett perc
  • 1,481 tetszik, és csupán 9 nem tetszik visszajelzés!
  • Cross-channel tartalmak: a Lakatos Márk Group média ? ökoszisztémájának elemei hatékonyan támogatják egymást.
  • A StyleTube irányába a Márk világa blogról és a Facebook oldalakról jelentős mértékű a közönségterelés.
  • Keresd fel a YouTube csatornát!